Pages

KEM LA21KL .

hyee ...
yawyaw, nk cerita nih . ok , 24-25 sept hari tuh aku pergi kem yaw. oh sgt best sumpah tak tipu lah doe :D
terpaksa  cancel semue open house. hewhew. sori kat EYKA sbb haritu dh jnji nk g kan ? tp mar balik pkul 6 . so xleh nk g . sori sgt2 :'(
heewhew ,, ok , seronok jugak duk sane. team aku sorg xde pon dtg dri smkbangsar, itu bermakne aku xde geng . yeaa mula2 sgt bosanbosanbosan !!!! ok dh beberape jam semue nye mcm okje, yeah layan jelah team aku tuh ^_^

nama kumpulan : KAMI BUDAK BAIK . 
nama ahli :

  1. ADAM (ketua)
  2. TEGOH 
  3. GANESh
  4. MUGILAN
  5. NIK
  6. MAR (penolong di dalam hutan)sgt
  7. SCHA
  8. LYSA
  9. HANI 
  10. SITI
yell : AWLOLOLOLOLO !! TERBAIK .



ni lah group aku . aku yg setokin' belang2 . mengancam kan? bahahahah .. 
time ni we all , ecehh .. tgh buat logo dn macam2 ..yaw, idea aku tgh keruh dn tak tahu nk buat ape. hewhew

 .

haa, bersemangat taw !! :D

tyme ni kahaw ! teamm first yg kene denda , ketuk ketampi cb . malu doe -,- 
sbb knpe kne dende ialah ,lambat siap logo kumpulan. eleh , hal kecik je pon kn ? hahah :D

tyme ni dh siap2 pembentangan kne tampal dekat syiling . mmg tak lah kan . 
ok kumpulan kau menang so xkne denda. yaw? menang nmbo berape pon xtahu -.-

*ok gmba sikti ni je .. 


haa, malas sabtu tuh, masuk hutan ramai2 taw.pergh penad giler pnjt hutan . haha -,- 
ok , smpai dekat satu tempat tuh , die lepas kn jalan sorg2. oh gila betul . sgt menakutkan aku .
aku tgh jalan2 tetibe nmpk kain putih berkibaran di jalan tar seperti hantu bar bgun tdo.
mmg sentap la mase tuh, nk nangis tp watlekkk :D ok aku lariiiiiiiiii ! dh nmpk org teros stop lari sbb malu. miahahah ... #ade sorg budak kne rasuk .dh tu group aku . sumpah seram weyhh . first time nihhhhhh ...

ok esoknya : aktiviti kembara /

aktiviti ni mcm explorace la jugak sikit2. tp ni main dlaam hutan mmg best .. ok die lepas kn kumpulan sorg2. i mean setiap kumpulan kne cari jalan kelua sendiri dengan petanda yg disedia kan . mcm tu la -.-  ternyata kumpulan aku sgt pantas yaw. haha xbangge ni tp betul. kiteorg kne redah anak sungai sgt comel. haha . 
pastu sungai yg besaa. ye , aku bawak hfon . kepale otak kau g bawak hfon pahal -.- so kne jalan dlm air, mmg berhati2 lah aku . sape yg ade kat depan aku mmg aku pegang mmpos la laki ke pompuan . haha .

ok di tengah2 hutan , aku jalan2 smbil pndg bawah . sbb fasi tuh kate *DALAM HUTAN TUH ADE BNYK PACAT* kecut perut aku dengar ayat die :'( tgh jalan2 nampak sekor pacat tgh cari mangsa , pale otak die. :'( takut taww. aku dh mcm anak beruk pon melompat laaa. haha ok org gelakkan aku -,- 

smpai checkpoint last  dorg semue check pacat dalam selua, ade sorg smpai 2 ekor. aku mcm nk nangsi je time nk chech , takut bhai -,- ok aku try check. waaa xde doe. nasib baikk . sangat happy la mase tuh ^_^
masa diberi 20minit untuk bersiap , haha . bapak la xcukup -,-

acara penutup sgt best ..
yela, mintak fb org tuh mntk fb org nih .
ok mintak fb je , nombo tak pong . *tp ade ygmintak. hewhew ..
ok balikkkkkkkkkkkkkk ....
hmm xseronoknyeee :'( 

erm, penad doe, ok laa. smpai sini je :) sekian terima kasih .
sori cerite ni macam kacaubilau je :) 

GAMBAR2 kejap :)

ni time game kne buat huruf2 ape tahh . waa sgt susah kot .

time ni tgh lepak2 dgn FASI. yg baju kuning n kelabu tuh fasi kita org . dorg best sporting habess. 
#duduk sebelah nik taww :)

NI TIME DALAM HUTAN. act , baru je masuk hutan haha. gelap kan -.- 
ni time aktiviti kembara. syioook la jugak .










the end 



terima kasihhh :D sila dtg lagi ♥

No comments: