Pages

unlucky day at SCHOOL

assalamualaikum .

heyyooo !!
rabu , 16.11.2011 hari last kelas aku skola . sbb minggu ni kelas aku skola hari rabu je .
dn ia nye pon dh habes ..

ok wa excited giler dtg ksola sbb hari last sekolah .
smpai2 mcm biase perhimpunan . tgk budak2 SPM naik dewan hihi ' gudluck abang' gudluck akak'


ok hadzari suruh duduk .. eh cikgu hadzari :)) heheh
ok duduk lah smeue horang . dengar die sembang2 . die sembang mcm die sembang dgn bdk tadika :O
die cakap negeri 9, FAILED!!!!
pastu die campur2 cakap kelantan . FAILEDDD !!!!!
haha die sembang macam ape je.

die die sembang mcm ape je .
dari pgi smpai lah budak2 spm kelua dari dewan . perghhh ..
berlubang bontot duduk dekat atas TAR -..-

sokey2 . demi cikgu , kite org sanggup  dengar cerite cikgu ok , <3 <3

ok lepas itu masuk kelas ..
masuk kelas kemas kelas. susun kerusi meja letak tepi .
jadi ade ruang yg bnyk .. maka dgn itu budak2 laki main bolaaa .
yeahh , aku dh ckp 'jgn bsiing . dorg nk exam' korg buat bodohhhhh kannn :3

tiba-tibaaa


weyy weyy ; hadzari naik atas'
perghh kelam kabut duduk diam ..
die masuk kelas :D hihihi
dia bilanggg '1 2 3 4 5 6 7 8 9'
pergi bilik saya ...



JENG JENG JENG




hihi . ok dalam bilik ni mmg kelaka . tak tipuuwww :3

semue dah cuak haha. ok aku rase nk tergelak je dalan bilik ni 
cikgu ckpa pe taw,  awak semue kene tuka sekolah . haha . not funny o.O

die bergurau pulaaaa . hahaha .
eleh , mendee bising sikit jepon smpai nk tuka sekolah -.- apeeeeee ahhhh ...

last2 die lepas kn budak perempuan . hohoho .
lega sebab xpayah dengar cerite die ♥
n kesian dekat budak laki 4org tuh sbb kne bedal. kay ,pandan muke engkau ... 

*cikgu ckp nnti dtg amek surat tuka skola. kay takutt :3 puii 

okeng , balik skola g mcd dengan fatin n syahriza ..
fatin belanje aku. yeahh, aku pkir dei main2 jee :3 wawawa
tapi kali ni aku mkn mc chicken je . aku xplih spicy chicken mcdeluxe pon ♥ ohoh 

act, time balik aku kesian kat syahriza :D haha soriiii bebbb / sbb bercerite keling dgn engkau ehhh //
yeah , mule2 aku ajak g skoal balik. pastu aku nk balik dgn kau .last2 aku suruh kau balik dlu , 
maaf aahh . ade problem. n kau pon tak marah aku kn <3 hoho .


ok baii :)
terima kasihhh :D sila dtg lagi ♥

No comments: